Inschrijven

Inschrijven bij We Run The City.

Je kan op meerdere manieren zoeken naar een training die bij jou past.

 

Wil je graag (weer) bij één bepaalde trainer lopen? Kijk dan bij Trainers welke trainingen er door jouw favoriete trainer gegeven worden.

Aan het eind van het jaar bieden we bovendien voor trouwe leden de jaarkaart voor het volgende trainingsjaar aan. Je loopt dan een heel jaar tegen gereduceerd tarief en kan naast je vaste loopgroep meedoen aan andere trainingen (indien er plek is). In de zomer hebben we de Zomerpas, waarmee je twee maanden lang onbeperkt kan trainen. Zo kan je je trainingen gemakkelijk om je vakantie heen plannen.

Naast de bovenstaande (reguliere) trainingen hebben we speciale mogelijkheden: een hardloopclinic voor jouw team, regelmatige bedrijfstraining en privé- en revalidatietrainingen. Kan je toch niet vinden wat je zoekt of twijfel je wat het beste bij jou past? Vraag het ons!

Jaarkaart 2022

Elk cursusjaar kunnen al onze trouwe hardlopers in December en Januari gebruik maken van onze jaarkaartaanbieding.

Meer informatie

Hardloopclinics en bedrijfstrainingen

Sportief bezig zijn met collega’s

Meer informatie

Revalidatietrainingen

Hardlopen Amsterdam heeft in het Flevopark een revalidatietraining voor lopers die weer willen beginnen met lopen na een blessure. Je kunt op elk moment starten.

Meer informatie

Privé-training

Wil je graag individueel begeleid worden met hardlopen? Dan biedt We Run The City privétraining aan: je traint dan een uur samen met een personal trainer, waarbij de training helemaal is afgestemd op jouw niveau en doel.

Meer informatie

Hardlopen met je stadspas

HardlopenAmsterdam start in het najaar met nieuwe fitwalk- en hardloopcursussen van 6 weken op diverse locaties (Vondelpark, Oosterpark, Flevopark, Westerpark en Rembrandtpark).

Meer informatie
logo

Met de jaarkaart kan ik zo’n 2 tot 3 keer per week meetrainen

Arij: “Begonnen met hardlopen op mijn 20ste. Ik deed veel mee aan wedstrijden. Inmiddels is mijn belangrijkste doel om fit en in beweging te blijven. Met de jaarkaart kan ik zo’n 2 tot 3 keer per week meetrainen. Soms doe ik mee met Running Bootcamp”.

Loopanalyse

Een loopanalyse is een uitstekende manier om efficiënter te leren hardlopen.

Hardloopschema’s

Wil je rustig aan beginnen met hardlopen? We helpen je graag op weg met een schema voor 5 weken.