Trainingen

Het niveau van onze trainingen en cursussen

We Run The City geeft trainingen op alle niveau's. Van 'Rustig Aan' tot persoonlijke begeleiding van marathonlopers. Hieronder lees je meer over de mogelijkheden.

Onze trainingen en cursussen

Beginnerscursus

Voor wie wil starten met hardlopen. 
Heb je weinig conditie, geen blessures en wil je graag op een goede manier leren hardlopen? Dan is een beginnerscursus iets voor jou. Onder begeleiding van een professionele trainer werk je aan je conditie en looptechniek zodat je na afloop van de cursus 30 tot 40 minuten aaneen kunt hardlopen.

Rustig-aan

Heb je geen goede conditie en wil je op een rustige en veilige manier werken aan je conditie en je gewicht? Dan is de Rustig-aan cursus iets voor jou! Als enige hardloopschool bieden wij de Rustig-aan training voor mensen die het hardlopen op een zeer rustige en veilige manier willen opbouwen. Aan het einde van de cursus kun je ca 25 minuten onafgebroken hardlopen.

Half gevorderd

Je kunt al 30 min. onafgebroken hardlopen en je weet dat je meer kunt. Je wilt je grenzen verleggen in afstand of snelheid, je conditie verbeteren, of je zoekt de stimulans van lopen in een groep, dan is de Half-gevorderden cursus iets voor jou.

Gevorderden en marathontraining

Als ervaren hardloper loop je al regelmatig, maar je wilt je grenzen verleggen. Kilometers maken, snelheid verbeteren, langere afstanden, misschien zelfs trainen voor de halve of hele marathon. Na de Gevorderden cursus zijn jouw loopprestaties op een hoog niveau.

Fitwalk

Voor als je sportief bezig wilt zijn maar hardlopen niet bij je past of als je herstellende bent van een (hardloop-)blessure. Geschikt voor iedereen die al regelmatig beweegt maar dat wil uitbreiden. Naast stevig wandelen doen we oefeningen voor kracht en lenigheid.

Fitwalk is perfect voor mensen die graag op een laagdrempelige manier actief willen bewegen. Fitwalk is leuk, gezellig en heerlijk in de buitenlucht. Onder begeleiding van professionele trainers wordt sportief wandelen afgewisseld met leuke oefeningen die de core stability verbeteren. Fitwalk is dan geen hardlopen, toch verbrand je met een uur stevig wandelen een hoop calorieën. Daarbij train je alle spiergroepen en blijf je blessurevrij!

Bij Fitwalk staat gezelligheid voorop! Gezellig in de natuur met gelijkgestemden werken aan je conditie en looptechniek. Wandel je ook mee?

Hardlopen & Yoga

Ben je op zoek naar een manier om actief te leren ontspannen? Dan is hardlopen & yoga iets voor jou. In deze cursus wordt hardlopen afgewisseld met yogaoefeningen.

Running Bootcamp

Een leuke mix van hardlopen en bootcampen. Door gebruik te maken van je eigen lichaamsgewicht en de natuurlijke omgeving is bootcampen nooit saai en zit elke training weer vol nieuwe uitdagende oefeningen

Traillopen

Je kunt al dertig minuten onafgebroken hardlopen en je weet dat je meer kunt. Je wilt je grenzen verleggen, je conditie verbeteren, en het liefst van de gebaande paden af, dan is de cursus Traillopen voor beginners iets voor jou.

Running Courses (eng)

We Run The City is a foundation that aims to support both new and experienced runners to run properly and safely. Above all, our goal is to help them have fun with running and continue to enjoy this sport for a lifetime. We take special care of our training groups, which are guided by a professional trainer and never exceed more than 15 persons. This limit guarantees sufficient time to individually coach each participant and support running goals individual runners may have.

logo

Running Bootcamp is echt super leuk!

Claire over Running Bootcamp: “Running Bootcamp is super leuk! Tussen het hardlopen door werken aan je spierkracht!! Heerlijk na een stressvolle dag op werk.”

Loopanalyse

Een loopanalyse is een uitstekende manier om efficiënter te leren hardlopen.

Hardloopschema’s

Wil je rustig aan beginnen met hardlopen? We helpen je graag op weg met een schema voor 5 weken.